Wybierz język:
     » Portal » Użytkownicy » Grupy » Statystyki » Czat » Album » Mapa Hodowców » Kalendarz » POBIERALNIA
     » Rejestracja » Zaloguj » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
  

 Ogłoszenie 

Prosimy wszystkich o zapoznanie się z Regulaminem Forum - PRZECZYTAJ . Z FORUM usuwane będą też osoby (nick) które nie aktywowały swojego konta !


Poprzedni temat «» Następny temat
Zasadność drugiego koguta przepiórki japońskiej.
Autor Wiadomość
sylwekw 
Mega User



Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2016
czyli 2866 dni temu
Posty: 30
Otrzymał 1 podziękowań
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-06-17, 11:43   Zasadność drugiego koguta przepiórki japońskiej.

Dzień dobry wszystkim.

To w zasadzie mój debiut na tym forum. Jestem bardzo początkujący w kwestii ptaków.
Nie będę za dużo nudził (jeśli odnajdę właściwe miejsce na forum to napiszę co nie co o moich obecnych podopiecznych). Przejdę od razu do rzeczy bo pytanie w temacie może być niejasne ...
Oprócz papużek falistych mam kilka (będzie kilkanaście) przepiórek japońskich. Od razu chcę zaznaczyć, że nie myślę o nich w kategoriach produkcyjnych ale takich bardziej "dekoracyjnych", czy może jako nauka opieki nad grzebiącymi. Oczywiście jajka są miłym dodatkiem ale nie celem.

W chwili obecnej mam pięć kurek i jednego kogucika. Są w klatce o podstawie 1 x 1,5m ( w towarzystwie papużek falistych. Jestem jednak w trakcie przygotowywania im "wybiegu" - (jakoś trudno mi to nazwać wolierą) o powierzchni około 6-7m2 i chcę stadko powiększyć o kolejne 5-6 sztuk (jakoś tak w moim mniemaniu w takiej grupce będą się lepiej czuły niż w 6 sztuk) - a może jeszcze liczniejsze stadko byłoby "korzystniejsze" dla dobrego "samopoczucia" przepiórek :-) ?

I tutaj moje pytanko - czy jest jakiś konkretny powód dla którego w takiej grupce dobrze by było mieć drugiego kogucika lub może nie należy kupować drugiego kogucika?